Малииии,честито!
Явно тази болест "33" май не се лекува и трябваше да пуснеш нова тема "пак съм болен"
За глъхненето се хващаме за кабелите или свещите,защото при форсиране направо си работи на 3 цилиндъра.
И един въпрос:Възможно ли е този мотор 1,7 да подържа по-нисък режим на работа при градусите?Перката на радиатора се включва на 85 градуса,а и скалата на отчитане е доста странна - от 30 до 110 градуса. Моята,1.4 работи при нормални обстоятелства на 95 градуса,а перката му се включва още по-късно.Аз всъщност заради това си и направих копче за принудително включване.
Явно тази болест "33" май не се лекува и трябваше да пуснеш нова тема "пак съм болен"

За глъхненето се хващаме за кабелите или свещите,защото при форсиране направо си работи на 3 цилиндъра.
И един въпрос:Възможно ли е този мотор 1,7 да подържа по-нисък режим на работа при градусите?Перката на радиатора се включва на 85 градуса,а и скалата на отчитане е доста странна - от 30 до 110 градуса. Моята,1.4 работи при нормални обстоятелства на 95 градуса,а перката му се включва още по-късно.Аз всъщност заради това си и направих копче за принудително включване.
Comment